Product was successfully added to your shopping cart.

Topic: Γιατί δεν μπορώ να πραγματοποιήσω ή να λάβω τηλεφωνικές κλήσεις;

Σχετικα Προϊοντα: CT2
Αυτό μπορεί να οφείλεται σε διάφορους παράγοντες. Παρακαλώ ακολουθήστε τις παρακάτω συστάσεις:
  • Αρχικά, βεβαιωθείτε ότι χρησιμοποιείτε το καλώδιο της τηλεφωνικής γραμμής που παρέχεται μαζί με το τηλέφωνο. Το υπάρχον καλώδιο της τηλεφωνικής γραμμής σας ενδέχεται να μην είναι κατάλληλο.
  • Βεβαιωθείτε ότι και τα δύο άκρα του παρεχόμενου καλωδίου της τηλεφωνικής γραμμής σας έχουν συνδεθεί με ασφάλεια.
  • Βεβαιωθείτε ότι η τροφοδοσία είναι ενεργοποιημένη και ότι έχετε σωστά συνδεδεμένα το τροφοδοτικόκαι την βάση του τηλεφώνου σε μια πρίζα που δουλεύει.
  • Απενεργοποιήστε την παροχή ρεύματος, περιμένετε πέντε δευτερόλεπτα και στη συνέχεια ενεργοποιήστε την ξανά. Αυτό θα κάνει επαναφορά στο τηλέφωνο σας.
  • Αν το καλώδιο της τηλεφωνικής γραμμής δεν είναι συνδεδεμένο με την κύρια πρίζα τηλεφώνου, δοκιμάστε το σε αυτή την υποδοχή. Αν το πρόβλημα επιλυθεί τότε μπορεί να υπάρχει πρόβλημα με την εσωτερική καλωδίωση μεταξύ των τηλεφωνικών σας πριζών.
  • Απομακρύνετε όλες τις άλλες τηλεφωνικές συσκευές που είναι συνδεδεμένες στην ίδια γραμμή. Αν το πρόβλημα επιλυθεί τότε μπορεί να έχετε υπερβεί τον αριθμό του εξοπλισμού που μπορεί να συνδεθεί σε μια γραμμή. Όλα τα τηλεφωνικά δίκτυα έχουν μια τιμή REN που τους έχει χορηγηθεί. Το πρότυπο κατανομής για μια αστική γραμμή είναι τέσσερις REN και ο εξοπλισμός που συνδέεται με τη γραμμή δεν πρέπει να υπερβαίνει αυτή την τιμή. Μπορείτε να ελέγξετε το συνολικό REN που συνδέεται με τη γραμμή σας προσθέτοντας την τιμή REN του κάθε τεμαχίου του εξοπλισμού τηλεπικοινωνιών, συνήθως απεικονίζεται κάτω από τη βάση.
  • Αν έχετε κάποια ευρυζωνική υπηρεσία, βεβαιωθείτε ότι έχετε χρησιμοποιήσει ένα ευρυζωνικό φίλτρο για όλες τις τηλεφωνικές πρίζες που είναι σε χρήση.
  • Δοκιμάστε να συνδέσετε ένα άλλοεπιβεβαιωμένα λειτουργικό τηλέφωνο στην πρίζα της τηλεφωνικής γραμμής. Εάν εξακολουθείτε να μην μπορείτε να πραγματοποιήσετε ή να λάβετε κλήσεις θα πρέπει να επικοινωνήσετε με τον πάροχο σας για τη γραμμή που πρέπει να ελεγχθεί.
  • Δοκιμάστε να ελέγξετε το τηλέφωνό σας σε μία τηλεφωνική γραμμή που ανήκει σε άλλη ιδιοκτησία (π.χ. τη γραμμή ενός γείτονα). Αυτό θα βοηθήσει επίσης να ελέγξετε αν φταίει το τηλέφωνο ή η γραμμή.
  • Εάν μπορείτε να πραγματοποιήσετε αλλά δεν μπορείτε να λάβετε κλήσεις, τότε παρακαλούμε να ελέγξετε τα ακόλουθα:
  • Επιβεβαιώστε ότι η ένταση κουδουνίσματος δεν είναι απενεργοποιημένη.
  • Ελέγξτε αν η εκτροπή κλήσης είναι ενεργοποιημένη στην γραμμή σας.
  • Εάν κανένα από τα παραπάνω διορθωτικά μέτρα δεν λύσει το πρόβλημα σας, παρακαλούμε επικοινωνήστε με την υπηρεσία υποστήριξης.
  • ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

    ΕΧΕΤΕ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ; ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΗΣΤΕ ΜΑΖΙ ΜΑΣ.
    Τηλεφωνήστε μας