Product was successfully added to your shopping cart.

Topic: Πώς θα λάβετε τεχνική εξυπηρέτηση στα πλαίσια της εγγύησης ή άλλες πληροφορίες

Σχετικα Προϊοντα: CT2

Για σέρβις και πληροφορίες, παρακαλούµε καλέστε: 2310-689339

Για να λάβετε τεχνική εξυπηρέτηση, πρέπει να συµπεριλάβετε:

(α) το Προϊόν ή Αξεσουάρ, (β) το πρωτότυπο αποδεικτικό αγοράς (απόδειξη) στο οποίο αναγράφεται η ηµεροµηνία, η τοποθεσία και ο πωλητής του Προϊόντος, (γ) εάν περιλαµβανόταν κάρτα εγγύησης στη συσκευασία, την πλήρη κάρτα εγγύησης στην οποία αναγράφεται ο αριθµός σειράς του Προϊόντος, (δ) µια γραπτή περιγραφή του προβλήµατος, και, το σηµαντικότερο όλων, (ε) τη διεύθυνση και τον αριθµό τηλεφώνου σας.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΕΧΕΤΕ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ; ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΗΣΤΕ ΜΑΖΙ ΜΑΣ.
Τηλεφωνήστε μας